Ontwikkeling

Iedereen verdient de kans om te leren over het leven. Bij THINK op school voelen we ons hier verantwoordelijk voor. Daarom besteden we aandacht aan de impact van onze duurzame lesprogramma’s. We laten onderzoek uitvoeren, zitten om tafel met maatschappelijke organisaties en hebben dagelijks contact met onze THINK-trainers. Door eigen ervaringen met actuele ontwikkelingen te combineren, verbeteren we onze lessen continu. En zijn we als platform in staat om mee te bewegen met de wereld om ons heen.

THINK kracht 4.jpg

ONTWIKKELEN MET EIGEN KRACHT

THINK op school is een beweging. Met ons platform van scholen, gemeenten en maatschappelijke organisaties vragen we in heel Nederland, zelfs tot in de Tweede Kamer, om aandacht voor de sociaal-emotionele ontwikkeling van jongeren. We praten niet alleen, maar durven ook te doen. We kijken wat jongeren nodig hebben, maken duurzame programma’s en leiden onderwijsprofessionals op om de lessen te geven. Daarbij draait het om eigen kracht. Van onszelf én van jongeren. Samen creëren we een omgeving waar iedereen kan leren over het leven. Bouw jij met ons mee?

Sluit je aan en kom in beweging