Ons team

Grondlegger Marieke Snel heeft, samen met haar team, in de afgelopen tien jaar THINK op school ontwikkeld van idee tot een platform voor scholen, gemeenten en maatschappelijke organisaties.

Marieke Snel | bedenker en oprichter THINK op school

"We moeten naar de kracht van jongeren kijken en hen zelf regie leren pakken. Ik geloof sterk in de kracht van de groep en dat het fijn is dat je je bewust bent van jouw rol en bijdrage aan die kracht.
Er zijn veel mensen die praten en schrijven over de zorgen die er zijn rondom mentale gezondheid van jongeren. Ik wil juist inspireren om te doen!"

2023_09_THINKOPSCHOOL_NADIA_10.jpg

Linda van Riessen | financiën, planning en personeel

"Werken voor THINK op school is afwisselend, uitdagend, leerzaam en vooral leuk door de open sfeer en humor in het team. Met elkaar werken we hard om THINK op school voor iedere jongere toegankelijk te maken."

2023_09_THINKOPSCHOOL_PHILIP_03.jpg

John van Dijk, Jenneke Schoonhoven, Myrthe Lomans | projectleiders

De drie projectleiders bij THINK hebben allemaal hun eigen ervaring binnen VO- & MBO-onderwijs en schoolmaatschappelijk werk. Zij dragen graag bij aan het sterker maken van jongeren en het helpen bij hun dagelijks leven.

Door hun rol als projectleider zorgen ze voor de kwaliteit en organisatie van het lesprogramma.

2023_09_THINKOPSCHOOL_ANNE MIEK_02.jpg