Over ons

Bij THINK op school bieden we scholen, gemeenten en maatschappelijke organisaties een platform om kennis over sociaal-emotionele ontwikkeling te delen. Op basis daarvan bedenken we duurzame lesprogramma’s. Voor elke school maken we iets anders. Samen met jongeren, ouders, mentoren, docenten en directies creëren we het programma dat zij nodig hebben. Zo versterken we het systeem. Voor iedereen. THINK-kracht, noemen we dat.

THINK kracht 1.jpg

Co-creatie op school

Wij maken onze lesprogramma’s op maat, zodat ze passen bij een school, de omgeving en de thema’s die daar spelen. Samen met mentoren, docenten, ouders en directies creëren we betekenisvolle lessen voor de dagelijkse praktijk. We moedigen iedereen aan om mee te denken en mee te doen. Ook jongeren. Niet om een tien te scoren, maar om een leuke schooltijd te beleven. Door voor anderen open te staan en ervaringen te delen, leren ze met bepaalde situaties om te gaan. En kunnen ze zich met zelfvertrouwen en plezier ontwikkelen. Op school, thuis en in hun vrije tijd. Wil jij voor jouw school een duurzaam lesprogramma opzetten?

Neem contact op

Van buitenaf en van binnenuit

THINK op school zet een beweging in gang. Ons platform groeit, waardoor de impact van onze lessen toeneemt. Door deze lessen op scholen in heel Nederland te geven, bereiden we steeds meer jongeren voor op het leven. We werken daarbij met onze eigen THINK-trainers, maar leiden ook mentoren, docenten en toekomstige professionals op. Dat vinden we belangrijk, want zo kunnen we onze lessen duurzaam in onderwijsprogramma’s verankeren. En ze op basis van ervaringen en ontwikkelingen blijven verbeteren. Van buitenaf én van binnenuit.

Sluit je aan en kom in beweging