Hoe ervaren scholen het programma THINK op school

Het lesprogramma THINK op school raakt verschillende personen binnen en buiten de school. De leerlingen zijn de primaire focus, maar daaromheen zijn er nog zoveel mensen die ervoor zorgen dat THINK op school goed wordt ingezet. En dat er wordt gezorgd voor lesmateriaal op maat. Hieronder een aantal interviews met nauw betrokkenen.

Opleidingsmanager Anne-Hilde Feijth

Anne-Hilde Feijth, opleidingsmanager MVT op het Deltion College in Zwolle, vertelt over hun ervaring met het THINK-lesprogramma. Ze gaat in op de samenwerking tussen studieloopbaanbegeleiders en THINK-trainers en hoe zij samen het lesprogramma op maat aanbieden aan de studenten.

Marnix Zuidberg mentor Thorbecke SG

Marnix vertelt over het effect op de leerlingen en zijn eigen invloed op het maatwerk lesprogramma van THINK.